»S Pedenjpedom sem se hotel predvsem približati otroškemu načinu gledanja na stvari in dogodke, s katerimi se otrok srečuje v vsakdanjem življenju, obenem pa svoja lastna otroška doživetja in tudi vtise, ki nastajajo v meni, ko danes opazujem otroke, tako združiti med sabo, da bo junak kar najbolj privlačna in zanimiva oseba.«
»Brez kulture ‒ to pojmujem v najširšem formativnem pomenu besede ‒ ni sveta. Če začne prevladovati kakršna koli mono kultura, je to močno narobe. Zato se zavzemam za demokracijo, za različne poglede in formative znotraj nje. Svet je razgiban, če je raznolik in prav v raznolikosti je bistvo kulture.«
»se s pravljicami Ele Peroci po drugi svetovni vojni pojavi v slovenski otroški literaturi svet, ki za predvojno otroško in mladinsko literaturo ni zelo značilen: pripovedovalka se izrazito postavi na stran otroka in njegove domišljije«
»Dlje ko otroci ne hodijo v šolo, težje bodo nadoknadili zamujeno znanje in bolj bodo v nevarnosti, da postanejo izgubljena generacija. S tem lahko postanejo žrtve izkoriščanja, med kar štejejo otroške poroke, otroško delo in novačenje v oborožene skupine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju